Aslında karamsarlığı hiç sevmem

Hayat birgün o da bir gün felsefesiyle yaşadığım nefes aldığım her anımın kıymetini bilir şükrederim . Sağlıklı olmak bile paha biçilmez en büyük zenginlik.

Şimdilerde karamsarlık değil ama yaşadığımız zor günlerin hüznü deprem de ölen canlarımızın acısıyla içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor.Herkesde aynı ruh halinde

Geçen haftada kalbim Adıyamandan gelen haberlerle yandı tutuştu. Nasıl normalleşeceğiz belki hayatta kalan güzel insanların iyi olduğuna tam olarak inandığımızda gördüğümüzde bedenlerimiz şifalanacak ozaman yaşadığımız hayat bize vicdan azabı olmayacak

2021 yılının Ekim ayıydı. 29 Ekim de Gap turu yapıyoruz demişti canım arkadaşım Ayten. Düzenlediği geziler sayesinde hem birçok güzel memleketi görme şansını yakaladım hem de hayatıma çok değerli insanlar girdi bu güzel Kültür gezileri sayesinde. Sağol varol Aytenim. Özlem oda arkadaşımdı ,seninle uzaya bile gelirim Özlemcim dedikten hemen sonra Mardine otobüsle gideceğimizi öğrendim zor  olacaktı elbet ama değecekti.

Mardinin maneviyatını bizlere verdiği huzuru anlatmaya cümlelerim yetmez .

Kalbim Kasimiye medresesinde kaldı sanki 1 sene sürdü büyüsü etkisi .

Sonra Nemrut

Ah nasıl bir heyecandı .

Adıyamana geldiğimizde bizi elinde aldığı mendillerle bekleyen dünya iyisi Abdullah bekliyordu yemek alacağımız restoranın önünde

Saf tertemiz bir çocuktu Abdullah. Melek gibiydi , beni en çok Çavuşoğlunun müşterileri seviyor benden alışveriş yapıyor iyi ki Çavuşoğlu var dedi.

Çavuşoğlu turla gitmiştik geziye . Altın kalpli Cengiz Çavuşoğlu Abdullahı sevmiş sahiplenmiş , Adıyamana gidince Abdullah görülmeden dönülmemiş hiç .

Ablalarım abilerim Adıyamana hoşgeldiniz Cengiz Çavuşoğlu  gelmemiş ama benden ona selam söyleyin iyi ki var dedi ve bende videoya çekip cengiz abime yolladım bu tertemiz insanın mesajını.

Abdullahı da kaybetmişiz depremde ışıklar içinde uyusun. Hep o güler yüzün aklımızda olacak.

Adıyamanın meşhur yemeklerini yedik  Nemrutta güneşin batışını izledik yüzlerce insanla zorlu yolları aştık ama yorgunluk değil sadece iyi ki dediğimiz bir gün geçirdik.

Akşam kaldığımız otel çarşıya çok yakındı. Akşam yemeğinden sonra çarşıya indik gezdik yöresel ürünlerden aldık. Adıyamandan hepimiz çok mutlu ayrıldık.

Kaldığımız otelinde yıkıldığını öğredim bizi güler yüzleriyle ağırlayan otel çalışanlarından haber alınamayanlar varmış ne diyelim üzgünüm

Gezdiğimiz gördüğümüz yerlerden okadar mutlu döndük ki 1 sene konustuk aramızda .

Gezi arkadasım Gülay ablanın babası emekli öğretmendi Mustafa amca bu gezinin onun için önemi başkaydı

Adıyamana gidecek olmamız onu çok heyecanladırıyordu

Yol boyu anılarını anlattı

Benim hanım hastalandı çocuklarımıza komşularımız baktı. 4 aylık bebeğimizi hiç tanımadığımız insanlara emanet ettik kendi çocuklarından ayırmadılar nasıl unutulur bu 30 yıldır bağları hiç koparmadık. Bayramlarda önemli günlerde hep arayıp sordular halimi hatrımı ben ogünleri yadetmek içün geziye geldim dostlarımı görüp geçmiş günlerimi yad edicem ölmeden tekrar geldim çok şükür dedi

Adıyaman da nemruttan döndüğümüzde Mustafa Amcayı konvoyla karşıladı eski komşuları ,

Öğretmen olarak ilk görev yeriymiş Kahta Mustafa Amcanın

Komşularını öğrencilerini yollarının kesiştiği insanları anlata anlata bitiremedi yöre insanın ne kadar yardımsever misavirperver devletin görevlisine ne kadar saygılı oldukları onu karşıladıklarında biz bile hissettik. İnanılmaz güzel ağırlamışlar Mustafa amcayı.

Diyeceğim o ki

Negüzel yer Bu Anadolu nasıl güzel insanlarla dolu.

Elbet gececek bu günler ama akıllarda hep birbirimiz için nasıl yanıp tutuştuğumuz kalacak

Nur içinde yatsın tanıdığımız tanımadığımız tüm canlarını kaybedenlerimiz.

İnşallah güzel günler göreceğiz hepberaber

Ben depremden sonra küçük büyük herkesin nasıl yardım yollamak için çırpındığına şahidim. Kalbi güzel bir milletiz biz

Bundan sonra yapılacaklar  için herkes birşeyler yapmaya çalışıyor  çabalıyor bizlerde elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz

Allah birliğimizi beraberliğimizi korusun

Milletimle güzel gönülleriyle gurur duyuyorum