Bolu Fenerbahçeliler derneği olarak yaptıkları sosyal sorumluluk projelerinde isminden hem bolu da hem Fenerbahçe camiasında dikat çekerken baskan Aziz Yıldırım ın tekrar goreve gelmesinden dolayı yeni projeleri kulüp yönetimine taktim ettiler başkan Aziz Yıldırım yapılan hayırlı olsun ziyaretinde bolu derneğine daha önce olduğu gibi sizlerin yeni projeleride kulüp olarak deger görecektir bizlerde sizlere her konuda destek olacağız derken bolu Fenerbahçeliler dernegi bizim önemli derneklerinden bir tanesi 2011 yılında bolu derneğinin kulube nasıl sahip çıktığını biliyoruz ve başarılarının devamını diliyorum diyen Başkan Aziz yıldırım Başkan Selcuk zorlu dan yeni projeler hakkında bilgi aldı bolu ziyaretinde bolu ya da Fenerbahçe Evi projesi yapalım diyen başkan Yıldırım bu projenin hayata geçirilmesi konusunda bilgiler aldı
Bolu Fenerbahçeliler Derneği’nin Başkan Aziz Yıldırım'a ziyaretinde Başkan Selçuk Zorlu yonetim kurulu uyeleri ve kongre üyeleri Murat Acar , Kamuran Avcı,Niyazi Kaya,Gokhan Dere,Murat Ceylan dernek medya sorumlusu kongre uyesi Kayhan zorlu kongre üyesi Ahmet çelik hazır bulundular




