Belediye tarafından yapılan açıklamaya göre, Kurban Bayramı’nın 1. ve 2. gününde şehir içi dolmuşlar hizmet vermeyecek. Bayramın 3. ve 4. günlerinde ise şehir içi dolmuşların ücretsiz olarak vatandaşlara hizmet vereceği bildirildi. Dolmuş seferlerinin 10.00 ile 18.00 saatleri arasında gerçekleştirileceği öğrenildi.

Traktörün altında kalan 17 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
Traktörün altında kalan 17 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Gerede Belediyesi ayrıca sosyal tesisler, çocuk eğlence merkezi ve hamamın çalışma düzenine ilişkin de bilgi verdi. Yapılan duyuruya göre, söz konusu tesisler Kurban Bayramı’nın 1. ve 2. gününde kapalı olacak. Tesislerin bayramın 3. gününden itibaren yeniden hizmet vermeye başlayacağı ifade edildi.

Muhabir: Berfin MUTLU